Random Strangers
Twee mensen aan verschillende kanten van de wereld krijgen iets met elkaar in de virtuele wereld. Lulu en Rocky wonen in Buenos Aires en Berlijn. Hun dagelijkse bestaan verschilt aanmerkelijk van de opwindende vrolijk virtuele wereld die ze voor elkaar creeëren. Tevens voorfilm bij Gravity Was Everywhere Back Then en Tiger Eyes.