Prim Limit
Als mensen een tweede leven gaan leiden in het landschap van de sociale netwerken en hun avatars het gehele scala aan menselijke emoties en beleving ervaren, kan het niet anders of op den duur dienen zich existentiële vragen aan. In Prim Limit volgt het kunstenaarsduo eteam deze fascinerende en onvoorziene ontwikkeling.