Plank
Een korte documentaire waarin de 15-jarige Nederlands-Marokkaanse Nassim wordt gevolgd, een skateboarder met grote dromen. Hij weet wel dat van Marokkanen wordt verwacht dat ze van voetballen en kickboksen houden, maar hij volhardt in zijn streven om een professionele skateboarder te worden.