Pencil Against Ants
In een Kirgizisch dorp waar de traditie regeert, zoekt men een vrouw voor een zonderlinge jongeman. Die is misschien wel wat simpel, maar heeft toch andere plannen. Rijke, symbolische beeldtaal in deze mooi gefotografeerde korte fictie van Mirlan, de zoon van Aktan Abdykalykov (De aap, The Light Thief). Voorfilm bij Lucía.