Pastourelle
Devotiecinema. De pastorale en de aubade zijn twee vormen van liefdesliederen uit de troubadourtraditie. Als zusterfilm van Aubade is Pastourelle daarbij bruisender getoonzet in de sfeer van de lente. (ND)