Parental Guidance: Matt Hulse & Friends
De Audible Picture Show is een project van de Britse filmmaker Matt Hulse. Een selectie daaruit is nu samengebracht op twee l.p.'s en wordt op deze avond live gebracht. Ook wordt een oud en obscuur filmscript over Leni Riefenstahl en Béla Balázs voor het eerst leven ingeblazen (i.s.m. De Player).