Ouverture
Zonlicht valt naar binnen door gaten en kieren van een oude schuur in Normandië. De camera neemt het licht gretig in zich op en geeft geen zicht op wat zich buiten afspeelt, maar keert de blik naar binnen. De paar vierkante meter van de schuur vormen zich om tot een gewijde ruimte.