Olivia’s Place
Olivia wilde misschien niet veranderen, maar daaraan had haar omgeving geen boodschap. Olivia’s Place is verdwenen. Nu is er een soort pleintje tussen twee grote, oude houten huizen die van elders uit de stad zijn verplaatst naar hun huidige locatie. In het een zit een restaurant, in het andere het California Heritage Museum. (Morgan Fisher)