Nulepsy
Oude man vertelt in voice-over zijn levensverhaal dat getekend werd door de bijzondere, zeldzame ziekte waar hij aan lijdt, nulepsie. Een combinatie van epilepsie, narcolepsie en naaktloperij. Soms kwam deze aandoening onhandig uit. Een warm en geestig pleidooi voor de afwijkende mens.