No Way Back
Intieme documentaire over de Amerikaanse tatoeage-artiest Mark Mahoney. We volgen hem en zijn klanten tijdens zijn werkzaamheden. De film is een samenwerking tussen Yves Saint Laurent en de regisseur Ari Marcopoulous, die bekend staat om zijn treffende portrettering van subculturen. Ook regisseur van Claremont.