Night Mayor
Het curieuze verhaal van een immigrant die eind jaren '30 met zijn 'Telemelodium' de kracht van het noorderlicht vangt, en de lichtgolven aanwendt om de inwoners van Canada beelden van hun land te sturen. Zijn chaotische beelden wekken de toorn van de regering. Gemaakt ter ere van het 70-jarig bestaan van de National Film Board.