Muzikant R. Alverson, bekend van de band Spokane, maakte na The Builder deze meditatieve, observerende film over vriendschap en kwetsbaarheid. Sean en Ike werken bij een autobandengarage - de één zit flink met zichzelf in de knoop, de ander heeft zijn heil gevonden in de Heer. De Ierse immigrant Sean kampt met een in Afghanistan opgelopen oorlogstrauma. De evangelische Ike (zanger Will Oldham, aka Bonnie ‘Prince’ Billy) probeert hem in deze verwarrende periode over te halen voor God te kiezen. Sean kan de chaos van de wereld om hem heen niet langer verdragen en komt in de verleiding om een vastomlijnd, religieus wereldbeeld te omarmen. In de plaatselijke diner spreken ze over het einde van de wereld en de troost om in iets te geloven, ook al is dat een schijnbare geruststelling. Alverson maakt in deze karakterstudie veelvuldig gebruik van kalme close-ups om de twee mannen de tijd te geven na te denken over hun leven.