Midori-ko
Kurosaka Keita is hoogleraar in de animatiekunst en dat is te zien. Klassieke, handgetekende animatie van het hoogste niveau. In een verstopt laboratorium zijn wetenschappers op zoek naar een nieuw soort voedsel dat op den duur de aarde moet redden. Ze krijgen hulp van een kracht uit het heelal.