Mauvaise graine
Intiem inkijkje in het leven van een vader en een puberzoon. Als zijn zoon spijbelt en niet thuiskomt, spoort Bruno hem op en probeert tot Maxime en zijn vrienden door te dringen. Dat lijkt te lukken, ze gaan met hem mee naar huis. Het acteerwerk op hoog niveau laat de climax hard aankomen.