Mak
De Moldavische Ilinka woont sinds een jaar met haar tante en moeder in Zwitserland. Ze is veertien jaar en net bevallen van een jongetje, Mak. Haar moeder heeft gehoord dat er een babyloket bestaat. Samen reizen ze erheen. Hartverscheurende en sterk geacteerde fictie over moederschap.