Love, Jealousy and Wanting to Be in Two Places at Once
Een jongeman vertelt over zijn mislukte liefde tijdens het wisselen van partner in de tangozalen van Buenos Aires. Zijn vrouw heeft deze nogal extreme oplossing bedacht om hun verdwenen hartstocht nieuw leven in te blazen. Van vaste festivalgast Gregg Smith (Underexposed, IFFR Tiger Awards Competition for Short Films 2010).