Liquidator
De originele film toont Haarlem in recht toe recht aan beelden en camerabewegingen. Door het verval van het filmmateriaal zijn de beelden op dramatische wijze veranderd. Deze adaptatie van archieffilm Haarlem (1922) van Willy Mullens zoomt in op deze effecten met digitale technieken als 'optical flow' en 'morphing'.