Landscape, Semi-surround
Sonoda heeft zijn treinreis door Duitsland vastgelegd en toont de bevroren beelden van het door het treinraam omlijste landschap op 16 schermen. Zo animeert hij het landschap tot een visuele reis over al die schermen in een deconstructie van het enkele beeld, het lineair bewegende beeld en de nawerking van ons oog.