La voûte
Een boottochtje onder de brug door: een étude waarin wordt geëxperimenteerd met het spel tussen licht, focus, scherptediepte, beweging en projectie. Het pulserende licht gaat heen en weer, ketsend en weer omkerend, diep doordringend in de zintuigen.