Juanita
Nina Yuen maakt geen onderscheid tussen haar bronnen, tussen waarheid en fictie, maar gebruikt alles haast willekeurig door elkaar. Persoonlijke verhalen uit haar jeugd mengen zich met andermans ervaringen, met literaire bronnen en andere informatie. Haar werk bekijken, is als bladeren door een geheim dagboek.