Inter View
Makino Takashi werd geëerd met een Short Profile op het IFFR 2008. Zijn universum van hallucinerende en immersieve films is gestaag aan het uitdijen. Werkend met verschillende filmformaten en telecine-technieken, en in nauwe samenwerking met geestverwante muzikanten, schept hij ervaringen die als drones op oog en oor inwerken.