Insert
Insert is ontstaan als onderdeel van Memograma, een installatie over de geschiedenis van Castro Marim, een dorp in de Algarve dat bekendstaat om zijn zeezout. Het was echter ook een dorp waar bannelingen dwangarbeid moesten verrichten. In Insert vormt dit oord de achtergrond voor de aankondiging van een clandestiene ontmoeting.