In the Absence of Light, Darkness Prevails
Genuanceerde spektakelcinema waarin kosmopolitisch filmmaker Fern Silva op overtuigende wijze een eclectische hotpot schept uit verschillend beeldmateriaal. Voor onze ogen verdrogen de vruchten van het leven, in een beschaving die uit de pas loopt bij de metronoom van de kosmos.