Il giardino della speranza
De diagnose kwam als een schok: multiple sclerosis. We zien hoe de jongen vervolgens zijn dagen doorbrengt met de behandelingen en vecht om weer op de been te komen. We worden deelgenoot gemaakt van de hoop en de wanhoop, de moed en de waardigheid, en zijn liefde voor het leven.