Herna
Stijlvol geschoten drama over gokverslaving. Een man raakt zijn gevoel voor tijd en ruimte kwijt in de gokhal terwijl zijn vrouw en kind in de auto op hem wachten. De soundtrack, een hoorspel van Bruno Pellandini, levert een bevreemdend dramatisch tegenwicht. Over leven en dood, bezit en verlies.