Hand Held Day
Hand Held Day kent een simpele aanpak, die evenwel een enorme waaier aan mogelijkheden opent. Beydler houdt een spiegeltje voor de camera, zodat hij tijd en ruimte op één dag in de woestijn van Arizona samenvouwt. De spiegel weerspiegelt het beeld achter de camera - oost en west zijn tegelijk te zien. (Mark Toscano)