Grandma, a Thousand Times
Kaabour graaft in het geheugen van zijn grootmoeder om meer te weten te komen over zijn grootvader, een beroemde Arabische muzikant. Daarmee lopen persoonlijk en nationaal cultureel erfgoed in elkaar over. Bovendien heeft oma heel wat te vertellen, op haar eigen humoristische wijze. Een warm, persoonlijk documentair juweeltje.