Ghost of Icarus
Een dialectische reis waarbij de mythe van Icarus wordt gekoppeld aan een verhaal over stedelijkheid en anonimiteit. De schaduw van het bestaan, waar contact met de natuur heeft plaatsgemaakt voor het alleen wonen in de stad, wordt benadrukt door de snelle montage, het ritmisch-ambiente geluid en de commentaarstem.