Garden
Met 8, 16 en 35mm zijn korte opnamen gemaakt van grassen, bomen en bloemen in een wintertuin. In een 'single frame'-montage smelten de beelden samen tot een nieuwe constellatie. De gelaagde muziek die het geheel kracht bijzet is van de Japanse experimentele jazzband SJQ (Samurai Jazz Quintet).