Famous Last Words
Zwarte komedie. Lai woont bij zijn zuster. Lai is geen held en zijn zuster wil hem daar graag aan herinneren. Op een dag verzamelt hij al zijn moed en gaat naar buiten om de held uit te hangen. Hij komt terug met een sterk verhaal.