Everytime
Deze herinterpretatie van 'Everytime' (2004) van Britney Spears is een tragisch lied over liefde en verlies. Broersen en Lukács houden zich bezig met identiteit, virtualisering en mediatisering. Een enkel simpel shot van een statische, vervreemdende, kaalhoofdige Britney: extreem onnatuurlijk en tegelijkertijd beangstigend.