En espera
Korte film uit Ecuador over subtiele, moderne vormen van slavernij. Een meisje wacht op de pick-uptruck die haar naar de stad brengt. Daar loopt ze langs eindeloze muren en hekken en gluurt naar de ingang van een school, waar meisjes in schooluniform in de rij staan. Een rij waaraan Carmen nooit zal aansluiten. Voorfilm bij Las marimbas del infierno.