Eclipse Predictions
De mysterieuze, prachtig geanimeerde tableaus van Diana Wilson ontvouwen zich vloeiend voor onze ogen. Ze zijn de vruchtbare voedingsbodem voor de droevige, ontroerende soundtrack, waarin de filmmaker vertelt over een tragedie in haar jeugd. (Mark Toscano)