Deafness
Een internaat voor doofstomme jongeren, in de buitenwijken van Kiev. De politie komt om inlichtingen vragen en pikt er een jongen uit. Een beklemmende en meedogenloze ondervraging volgt, alles in real time. Regisseur Slaboshpytskiy ontwikkelt een speelfilmproject rond dezelfde school en heeft daar steun van het Hubert Bals Fonds voor gekregen.