Dawn
Dawn portretteert een lelieblank Russisch gezin in stralende witte tinten die alleen doorbroken worden door de bijna transparant rozige huidskleur van de protagonisten. Olaf creëerde een verstikkende sfeer en verregaande mate van gekunsteldheid, waarin de personages zich verbergen achter een façade van onderdrukte emoties.