Cry When It Happens
Een soort verkwikkende melancholie overheerst in Cry When It Happens. Een visuele ontdekkingsreis gekleurd door een roes van verliefdheid. De kleine draagbare televisie met stemmige wolkenluchten fungeert als een terugkerend lied bij een emotioneel geladen landschap. Laat het alsjeblieft nooit ophouden.