Choke
Als Jimmy zijn noordelijke First Nation-reservaat verruilt voor de stad, komt hij er al snel achter dat het stadsleven heel anders is dan gedacht. Choke is geïnspireerd door wijlen First Nation-kunstenaar Kyle Morrisseau, en verbeeldt via stopmotion-animatie het stedelijk isolement en het zoeken naar je eigen identiteit.