By the Sea
Wie 'curieuze' mensen wil bekijken, gaat naar Muscle Beach in Los Angeles - en dat goldt zeker in 1963. Dit debuut van Pat O’Neill (gemaakt met Robert Abel) ontwikkelt zich van een humoristische, nieuwsgierige observatie tot een energieke interactie met de taferelen en geluiden van het beroemde strand van Santa Monica. (Mark Toscano)