Birth of a Nation
Op een cadettenschool in Moskou (de enige ter wereld) worden meisjes van 11 tot 17 jaar opgeleid tot ideale staatsburger. Hier leren de meisjes naaien, marcheren, koken, zingen, schieten, zich opmaken en militaire acties voor te bereiden. Meer nog dan ideale patriot worden zij opgeleid tot ideale vrouw.