Beep
'Een oplossing voor het probleem van het maken van filmgeluid voor de 'amateur'. Ik beleefde een eureka-moment toen ik besefte dat het publiek allemaal apparaatjes bij zich heeft die muziek kunnen maken. De film komt ook voort uit een verlangen om te protesteren tegen die zeikerige aanwijzingen bij aanvang van elke filmvoorstelling.' (MF)