Aurore
Een man reist via zijn zintuigen door het lichaam van een mens om zijn eigen lichaam te ontdekken, in een monochroom experiment met vormen en menselijke gestalten. Hierbij rijzen vragen over onze eigen motivatie bij onze reis door het leven. Gemaakt in het kader van de Louis Vuitton Journey Awards.