Angela
Uitstekende acteur Manuel Vallade (uit Sébastien Betbeders films) speelt een jonge leraar die zijn leven goed op de rails heeft met baan, vriendin en appartement. Een verslaafde ex-vriendin uit het verleden verstoort de orde. Hij raakt gefascineerd en laat zich meeslepen. Sterke Zwitserse studentenfilm.