Am anderen Ende
In een memorabele rol zet actrice Ursula Werner een monument voor alle begripvolle moeders neer. Haar Marianne werkt nacht in, nacht uit bij de telefonische hulpdienst, maar weigert toe te geven dat ze zelf ook wel wat hulp gebruiken kan. Haar pijn wordt ons bijna fysiek voelbaar gemaakt.