All That Sheltering Emptiness
Fragmenten uit het leven van een New Yorkse call boy. Terwijl we in detail de elementen uit de hotelomgevingen bekijken waarin zijn escapades zich afspelen, schildert hij op ontwapenende wijze een beeld van zijn werk.