Villaronga's tweede opdracht als ingehuurde regisseur. De ster van de film, María Barranco, contracteerde hem en gaf hem zelfs inspraak in het scenario. En dat is te zien! Vergeleken met zijn andere non-conformistische meesterwerken is 99.9 misschien niet meer dan een exercitie in het rechttoe rechtaan, sensatiebeluste, seks-en-geweld-genre, het blijft een Villaronga film ten voeten uit. En bovendien een hilarische. Het verhaal is losjes gebaseerd op een goed gedocumenteerde gebeurtenis, de Gezichten van Bélmez. Op 23 augustus 1971 verscheen een aantal vage gezichten in de betonnen vloer van Calle Real 5 in het afgelegen Andalusische dorpje Bélmez de la Moraleda. In deze versie krijgt Lara, de presentatrice van een radioprogramma over paranormale verschijnselen, te maken met soortgelijke - en ergere - gebeurtenissen, die in verband lijken te staan met de raadselachtige dood van haar ex-vriend Victor. Nog een hint: zet de cijfers van de titel eens op hun kop...