Your Home
In dit bitterzoete drama zorgt een vrouw voor haar zieke man, maar dit gaat zeker niet van harte. Dat een lang huwelijk soms niet in stand gehouden wordt door liefde en passie wordt treffend duidelijk gemaakt. Toch ontroert de film in zijn eerlijkheid en is het, hoewel licht zwartgallig, erg humoristisch.