Woman on Fire Looks for Water
De jonge Ah Fei woont in een klein vissersdorp, waar hij kikkers vangt en verkoopt. Zijn vrijgezelle vader Ah Kau is visser. De oude man ziet zijn dood naderen en gaat in een dorp in de buurt een vrouw opzoeken die zijn grote liefde was, maar met wie hij indertijd niet getrouwd is. Zijn zoon is verliefd op een meisje dat alleen iets met hem wil als hij meer gaat verdienen.