Wolfs Froth / Amongst Other Things
Verwarrend en intrigerend in zijn hyperminimalisme en verbrokkeling, lijkt deze video van Abbott eerder te stammen uit de muzikale traditie (Cage, atonale muziek) en taalkunde dan uit de cinema of beeldende kunst. Listige antifilm, die vragen stelt bij de basis van het begrip. (Onion City Festival)