Wall Street
Wall Street heb ik op lower Broadway gefilmd, door de achterruit van een stadsbus tijdens ritten die ik in middagpauzes maakte in de herfst van 1980. Ik bood andere passagiers geld om altijd op dezelfde plek te kunnen zitten. (Jim Jennings)