Vita
Terwijl het beeld heel persoonlijk is, is het geluid juist heel bekend en algemeen; herinneringen aan feiten en gebeurtenissen die niet echt hebben plaatsgevonden. Een reis door de tijd middels krachtige foto’s en iconische geluidsfragmenten. Voorfilm bij Zarte Parasiten.